Методика



Методика


Таксономия Блума

Пуговицы Блума - прием, придуманный Колин Аланиз, американской учительницей из Техаса. Освоить тему или понятие - довольно скучная постановка задачи, особенно для младших школьников. Куда привлекательнее звучит - застегнуть рубашку. Если рубашка полностью застегнута, ты одет и готов в путь. Иными словами, ученик овладеет понятием/темой, выполнив задания всех уровней от запоминания к созданию.

 Источник:  200 глаголов цифровой таксономии Блума

                              Можно скачать одним файлом
____________________________________________________________




Метод, за допомогою якого текст набуває певної форми; він полягає у визначенні ролі (хто пише лист), отримувача (хто отримує), формату та теми.
РОФТ — це письмова діяльність, що зазвичай використовується на уроці на стадії консолідації.

                            Додаткові матеріали з теми: 
                            RAFT-технология как один из приемов развития критического мышления

_______________________________________________________________________________



mazur-class

                    Источник: Дидактор






______________________________________________________________________________


"СКРАПБУК"


Метод розвитку творчої діяльності учнів. Скрапбук - це «альбом»  з фотографіями,  фото колажами, декорований елементами, картинками, малюнками, замітками, афоризмами і ін., для того, щоб розкрити сенс виучуваної теми. Сторінки такого «альбому» зазвичай оформлюються за певними темами, літературними напрямками, за творчістю письменника або літературного героя



___________________________________________________________________________


"ПЛЕЙКАСТ" 

             Плейкасти – інтерактивні листівки, оригінальний спосіб виразити себе, поділитися своїми думками і настроєм. З'єднайте в єдине творіння слова, картинку, музику - і отримаєте свій унікальний маленький шедевр.





_______________________________________________________________________________

"КУБУВАННЯ"

Кубування - м
 етодична стратегія, яка дає змогу зрозуміти явище різнобічно, у 6 різних площинах:  
1. Опиши це –  
2. Засоціюй це –  
3. Порівняй це –  
4. Проаналізуй це – 
5. Аргументи «за» - аргументи «проти» - 
6. Застосуй це – .
Дану методику можна застосувати на етапі усвідомлення, закріплення та контролю знань.

________________________________________________________________________________


ПІРАМІДА БЛУМА (ТАКСОНОМІЯ БЛУМА, «РОМАШКА» ПИТАНЬ)


              Таксономія Блума – це ієрархічно взаємопов'язана система освітніх цілей. Кожен її рівень спрямований на формування певних навичок мислення (від простого до складного). В основі піраміди Блума лежать знання – розуміння – використання. Три вищих рівні (аналіз – синтез – оцінювання) забезпечують розвиток навичок мислення високого рівня.


           Додаткові матеріали з теми

http://pedsovet.su/metodika/priemy/5669_kak_nauchit_detey_stavit_voprosy

«Ромашка вопросов», или «Ромашка Блума» (по имени американского психолога и педагога Бенджамина Блума)

Немає коментарів:

Дописати коментар